Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΟΧΙ στον φασισμό των τρομοκρατών


Ξαναχτύπησαν χθες. Με τρόπο χυδαίο. Στυγνοί εγκληματίες. "Κείνοι που επράξαν το κακό". Που συνεχίζουν να πράττουν το κακό. Και να χτυπάνε αθώους ανθρώπους. Τυφλωμένοι από το μίσος. Με πετρωμένη την καρδιά.

Χαναχτύπησαν λοιπόν. Χτύπησαν νεαρούς υπαλλήλους του ελληνικού κράτους. Χτύπησαν την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών. Χτύπησαν την ελληνική δημοκρατία.

Είμαι στενοχωρημένος που άνθρωποι τραυματίστηκαν και κινδυνεύει η ζωή τους. Είμαι συγκλονισμένος που αυτό συνέβη στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου. Νιώθω σαν να παραβιάστηκε η δική μου ζωή. Είμαι αηδιασμένος που μερικοί άνθρωποι κρύβουν μέσα στην καρδιά τους τέτοιο σκοτάδι, τέτοιο τυφλό μίσος. Που έχουν το θράσος να ονομάζουν την κακία τους αγώνα δικαιοσύνης.

Πάντα έτσι δεν έκαναν οι φασίστες; Όταν οι απόψεις τους μπαίνουν στο περιθώριο, αυτοί βγάζουν τα όπλα και προσπαθούν να τις επιβάλλουν στην κοινωνία δια του φόβου.

Δυστυχώς, η διάλυση της αντιτρομοκρατικής τα προηγούμενα χρόνια μας κληροδότησε μια νέα μορφή ελληνικής τρομοκρατίας. Μια σκληρή μαφία που θέλει να σκοτώσει τυφλωμένη από μίσος. Που θέλει να γκρεμίσει αυτά που χτίζουμε.

Ελπίζω η αντιτρομοκρατική να ανασυγκροτηθεί. Ελπίζω οι εγκληματίες αυτοί να συλληφθούν και να κλειστούν στη φυλακή. Ελπίζω να υπάρξει ξανά μια μέρα που η δημοκρατία μας να μην απειλείται και να μην τραυματίζεται από κανέναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: